VIESSMANN Kombi özellikleri


Viessmann

Yorum 1

Yorum 2

  • viessman-kombi

VIESSMANN Kombi hakkında ne düşünüyorsunuz?

VIESSMANN Kombi hakkında yorumlar

Tuncer NALBANT

11 Ekim 2009 Pazar - 13:58

Sayın Talat bey Yerli marka kombilerinde kartları bu fiyattan aşağı değil evinizdeki diğer elektronik eşyalarıda koruması açısında evinizde muhakkak servo regülatör kullanın cok pahalı değil örneğin sadece kombiyi koruyacak regülatör 50-100 tl civarıdır eger böyle bir regülatörünüz olsaydı firma kartı garantiye sokmak zorunda kalabilir veya size bir açıklama yapmak zorunda kalırdı.

Cevapla

Talat

22 Eylül 2009 Salı - 01:57

slm herkese bende vidapent 100 kombi var bir yıl oldu alalı kartı yandı 450 tl garantiyede girmiyor. bence kombi alırken yerli malı bir kombi alın.

Cevapla

Nilüfer

16 Eylül 2009 Çarşamba - 02:20

Merhaba, benim de kombiyle bir sorunum var şöyle ki; Viessman Vitopend 100 W kombim var ama yazin sicak su kullanirken sorun oluyo. Suyun derecesini dusurdugum zaman su sürekli bir isiniyo bir soguyo. Yuksek derecedeyken de cok sicak oldugundan ilitmak zorunda kaliyosunuz sicak suyu da biraz kismak gerekiyo ama kistiginiz zaman gene bir sicak bir soguk yapmaya basliyo. Kismadan kullandiginizda da cok sicak oluyo ve cok fazla su gidiyo. Ne yapmam gerektigi konusunda yardimci olabilirseniz sevinirim. Tesekkurler..

Cevapla

İsmail KAYA

04 Eylül 2009 Cuma - 15:08

tesisatçıyım 10 yıllık viessman güzel tabiki ben kayserideyim şu an kayseride olan sevgili vatandaşlarımıza duyrulur Silver Kombi Alın Viessman dan farkı yok diyebilirim hem fiyat uygun hem harika bir kombi tavsiye ederim))

Cevapla

Muhammet

02 Eylül 2009 Çarşamba - 08:36

sel benizmitliyim ve her kombiyi iyi tanırım çünkü tesisatçıyım ama mühendis arkadaşlara sormklazm bir kalorifer sisteminde en önemli kombimi petekmi yoksa tesisatmı bensöyliyeyim mühendisbeyler okusun yoldan tutma birsucunun yaptığı tesisata visman poroosyonel bir ustanın yaptığı sisteme atıyorum eirfel aristontakın kombi nekadar etki sağlıyor görelim uzun lafı kısası sen tesisatı adam gibi yapmaz ustaya gelince cimri elin kombisine gelince bonkör olmayın emeğe sayip çıkn evin katına göre ve doğu batı konumu bile aynı marka kombi arasında yakıt farkı yaratır bunu bilin ben mühendis değilim ilkokul mezunuyum ama yaşayarak öğreniyorum dirsek çürütmedim çürümedik yerim kalmadı.

Cevapla

Tuncer NALBANT

27 Ağustos 2009 Perşembe - 10:21

Rıdvan bey merhaba bu tip ana kartların yani elektronik devrelerin kartları labaratuar ortamında belirli standartlarda
yapılmaktadır örneğin lehim makinesinin sıcaklığı bile cok önemlidir eğer bu sıcaklık doğru ayarlanmaz ise kartta diğer elektronik parçalara zarar verebilir bu kart üzerinde ileride bir problem yaratma riski vardır aslında kartların tamir edilmesi ileride telafisi olmayan problemlere sebebiyet verebilir bu tamirat işi yerli marka kombilerdede
yapılmaz hiç bir yetkili servis bu sorumluluğu almaz bunu yapan firmalar yetkisiz servislerdir yani özel servisler bunlarda cihaz ile ilgili hiçbir sorumluluk taşımadıkları için üç kuruş para için müşterilerini riske atarlar bilinçli tüm servis firmaları kart tamiratı yapmaz

Cevapla

Rıdvan EREN

22 Ağustos 2009 Cumartesi - 08:28

Merhaba bendede var vitopend 100 .Kış sonu arızaya geçmeye başladı.Servisi binbir güçlükle genel merkezlerini arayarak getirtdim.Anakart arızalı dediler,tamir edin dedim servis yapamıyoruz değişmesi gerekiyor dedi.İstanbulu aradım onlarda aynı şeyi söylediler ve kart için uçuk bir rakam telafuz ettiler.Dedim ki neden tamir olmuyor,gelen cevap tamirde olsa yine arıza yapacağı oldu.Yani benim bundan anladığım viessman kendi kartının tamiri yapamıyor yada bizi ufak görüyor ilgilenmiyor.
Yerli malı olsun yerli mümkünse size en yakın yerde üretilen kombileri kullanın.

Cevapla

Tuncer NALBANT

16 Ağustos 2009 Pazar - 16:09

Orhan bey Kombiniz ne marka eğer teknik destek almak isterseniz arayın probleminiz ya su debisinde yada kombinin gaz ayarında siz banyo muslığunu sonuna kadar acın kombi devreden cıkmaması gerekli eğer kombi termostad yapı duruyorsa problem var demektir

Cevapla

Orhan PALA

05 Ağustos 2009 Çarşamba - 14:20

BENIMDE SIKINTIM WAR GURULTUSU BIR YANA .BANYODAN SICAKSUYU AÇTIGIM ZAMAN 1.5 DAKIKA ARAYLA AÇ KAPA YAPAYOR SANKI MUSLUGU AÇIP KAPATIYORMUŞSUN GIBI DEWREYE GIRIP ÇIKIYOR BUDA SUYUN BIR ISINIP BIR SOGUMASINA SEBEB OLUYOR ÇOCUKLARIM WE BWN BANYO YAPMAKTAN NEFRET EDER HALE GELDIK SERWISI ÇAGIRDIM BAKIMINI YAPTIRDIM BU MODELLER BOYLE DEDI BANA BURULERI BUYUKMUŞ ALMANYA STANDARDINA GORE YAPILMIŞ FALAN FILAN 50TL ÜCRET OH NE ALA YAN BINADAKI KOMSUDA AYNISI WAR HİÇ BİR SIKINTISI YOK 1 katta oturuyor SORUN KOMBIDEMI TESISATTAMI BENDEMİ ANLAMADIM….BOYLE BIR SIKINTI YASAYAN KIMSE WARSA BANA MEİL ATSIN LÜTFEN BU ARADA FİSKIYELERI BILE DEYIŞTİRDIM WE 5 KATTA OTURUYORUM..

Cevapla

Tuncer NALBANT

10 Temmuz 2009 Cuma - 15:59

Herkezin yazısını okudum Ömer Türit beyin yazısı gayet doğru bir kombinin az yakması veya cok yakması genelde kullanım hatası veya evin ısıkaybıyla alakalıdır eğer kombisinin cok yaktığını düşünen bir tüketici varsa şunu denesin kombisine bir oda termostadı taktırsın ve 20 dereceye ayarlasın oda sıcaklığı 20 dereceye geldiğinde kombi durur bundan sonra kombinin tekrar devreye girebilmesi için oda sıcaklığının 20 derecenin altına yani 19 dereceye düşmesi gerekir eğer kombi durduktan sonra cok kısa sürede örneğin 15 dakika sonra devreye giriyorsa kombisi ne marka olursa olsun kombisine kızmak yerine kendi evinin izelasyonuna kızsın eğer kombi 1 saat sonra devreye giriyorsada evinin izelasyonuna övgü yağdırsın
benim tavsiyem iyi ve performasyonu yüksek bir termostad seçim yaşam saat leri sıcaklığı ile evde olmadığı veya uykuda geçirdiği saatlerdeki sıcaklıkları ayarlayabilen bir termostad kullansın örneğin eşlerin çalıştığı bir evi örnek alalım sabah 06:00 da kombi devreye girsin saat 08:00 evden çıklıyorsa bu saat diliminde evi 21 derece yapacak şekilde ayarlasın bu saat ten sonra örneğin eve geliş saati 19:00 ise kombi 18:00 da devreye girsin sabah saat 08:00 ile 18:00 arası kombi evin sıcaklığını 17 derecenin altına düşmeyecek şekilde ayarlarsa cihaz 18:00 da 21 derece olarak çalışmaya başlar gece uyku saati 24:00 farz edersek kombi bu saat e kadar evin sıcaklığını 21 derece ayarlar 24:00 sabah 06:00 kadar da yine 17 derece olarak tutar yani evde yaşadığımız saatlerde ev 21 derce evde olmadığımız saatler ve uykuda geçirdiğimiz saatler de kombi evin sıcaklığını 17 derecenin altına düşürmiyecek şekilde çalışmış olur bu şekilde yakıt tasarrufu sağlamış oluruz ne marka kombimiz olursa olsun radyatörlerimizde termostatik vana kullanmalıyız

kombisi cok yakan bir müşteri ilk olarak kombisinin cok yaktığını idda eder hiç aklınıza radyatörünüzün eksik olabileceği geldimi eve ısı enerjisini radyatör verir eğer doğru hesaplanmamış bir radyatörünüz var ise kombinizi ne kadar çok yakarsanız yakın eviniz ısınmaz örneğin odanızda olması gereken radyatör metrajı 1.80 radyatör ise var olanda 1 metre ise buna kombi ne yapabilir kombi kalitesi kadar radyatör kaliteside önemlidir 1 metresi 2200 k/cal veren radyatör var 1 metresi 1600 k/cal veren radyatör var.

Cevapla

    nermin maden

    30 Aralık 2011 Cuma - 10:29

    iyi termostat hangi markadır nasıl seçilir

    Cevapla

    nermin maden

    30 Aralık 2011 Cuma - 10:34

    bir sorum var..bizim kombi şu numaralarla işaretlenmiş..1-2-3-4-5-diye bize 1de hiç çalştırmayın dediler….acaba neden….bazı kısmak gerekiyor lütfen bilenler cevaplasın..

    Cevapla

    osman gezen

    07 Kasım 2012 Çarşamba - 04:50

    bende yeni ev aldım kara kara düşünüyorum hangi marka kombiyi alsam nasıll bir combi alsam angi radyöteri taksam bilmiyorum ustayı çagrıyorum fiyat verip gidiyor sonrası bana kalıyor acaba iyim, kötümü kimse sormuyor şunu şöyle yaparsan daga az fatura ödersin demiyor lütfen bana yardımcı olun kafam kazan gibi oldu araştırmaktan evim 93 m2

    Cevapla

Hakan ER

30 Haziran 2009 Salı - 08:58

ferroli kullanıcısıyım,aldıgım evde yeni bir cihaz olmasına ragmen cihaz 3.yılda dökülmeye başladı.komşularımda viessmann kombi var daha dun alınmış gibi ve aramızda yakıt farkı inanılmaz derecede.defalarca servis geldi arızalar için ama bir türlü çözülmedi.ferrolin mi var allah başka dert vermesin.makina mühendisi arkadaşlara sordum hepsi viessmann da buluşuyor.

Cevapla

    serkan

    27 Aralık 2011 Salı - 15:49

    sana katılıyorum, bizde de ferroli var şuanda. ama 15 yıl oldu galiba kullanalı. ben bildim bileli gürültüsü var. 1-2 senede bir kesin teknik servis gelir, yapacağım derken iyice bozar bırakır gider. o derece süper bi kombi anlayacağınız. arkadaş gidin çin malı falan alın, ama ferroli almayın derim. fransız dediler, iyidir dediler gittik aldık, teknik serviste çalışanlarda makinaya fransız. hepmi anlamayan adamlar gelir.
    kısmetse yakında evleniyorum, kombide almam gerekecek, aklımda net bir fikir yok ne alayım diye. sadece ne almayacağımı biliyorum.ferroli

    Cevapla

Serdar TURAN

22 Mayıs 2009 Cuma - 09:45

Biz de iki sene önce viesman aldık… Fakat almaz olaydık!!!! Öyle inanılmaz bir gürültü yapıyor ki çoğu kere yemek yerken kombiyi kapatmak zorunda kalıyoruz…Hem de çok yakıyor. Gittiğim hiçbir evde kombilerden bu kadar ses duymadım… Allah’tan taşınacaz. VE bu çile bitecek…

Cevapla

    Göksel

    26 Ocak 2013 Cumartesi - 02:16

    bizde viessmann aldık ama gürültü falan duyduğumuz yok. servis veya uzman çağırtı baktırın. o gürültü normal değil. olmamalı.

    Cevapla

Lale LELOĞLU

22 Nisan 2009 Çarşamba - 13:27

Viessman kombi alacak kişiler bir daha düşünsü n.Avrupa yakası genel müdürlük dahil sorun yaşadığınızda asla ve asla ilgilenmiyorlar. Aldığımızdan beri sorun yaşıyoruz ve defalarca tlf etmemize rağmen ilgilenen yok. Kesinlikle kimseye tavsiye etmiyorum.

Cevapla

    Göksel

    26 Ocak 2013 Cumartesi - 02:15

    bu avrupa yakasıyla ilgili. avrupa yakasında bütün markaların servisleri kötümerak etme.

    Cevapla

Şükrü KAYIR

09 Nisan 2009 Perşembe - 14:02

Herkesin Fikirlerine tşk ederim bende kombi almaya karar verdim ve viessman önerdiler. inş.pişman olmam tekrar tşk

Cevapla

Ercan BALABAN

20 Mart 2009 Cuma - 17:03

Slm ben ercan kocaeli izmitten yıllardır sobayla ısınıyorum ama artık kömür isinden ve pisliginden ve eve heryıl boya yapmaktan bunaldım. am anlayacagınız üzere hangi marka kombi alacagım konusunda kararsızım herkes ve tüm satıcılar kendi markalarının reklamını yaptıgından kafam iyice karıştı.kime inanacagımı şaşırdım..verdigim paranın hakkını alabilecegim kombi olarak yazılarınızdan viessmann kombide bende karar kıldım.pişman olmayacagımı umuyorum.verdiginiz fikirler için teşekkür ederim.

Cevapla

Ömer TÜRİT

03 Mart 2009 Salı - 07:24

Hemem hemen her kombi de arıza ve şikayetler olur. Herkesin farklı sıkıntıları olabilir. Ama kaliteyi göz önüne sermek herhal de Viessman da olsa gerek tam bir mühendislik harikası, bana göre her şikayetin bir çözümü vardır. İşin uzmanını bulmak gerekir. Gereksiz Atıp tutmak yersiz, kullanımla alakalı sıkıntılar olabilir. Tesisatla ilgili sıkıntılar olabilir. Gerçekten kombilerde de sıkıntı olabilir.İ şi uzmanına bırakıp rahata bakmak gerek. Bir yakınımın viesman kombiden şikayetini duydum. Kombinin servisini aradın mı diye sorduğum da aradım. Fakat buderusun servisi aradım o geldi. Ama sıkıntım yine aynı, bende dedimki mercedes arabanı tofaş servisine bırakırmısın. Hayır dedi. Kulağın ağrınca kalp doktoruna mı gitmeli hayır .O zaman her işin bir uzamanı var eğitimi var Lütfen bilinçli müşteri olalım. Mazeret bulmak çok kolay kombi çok yakıyor diyen müşterilere nasıl kullanıyorsunuz diye sordugum da hiç te doğru kullanamadıklarını öğrendim. Bu sektörün içinde iş yapan bir insan olarak kendi evimde immergass kombi kullanıyorum çok ta menunum.Hiçte problemim yok. Tek kelime ile harika kombi. Hasta olduğunuzda o branşın uzmanına gidiyorsunuz. Bu işin uzmanını da lütfen arayın.S orunu insanlar üretir, aynı zaman da insanlar çözer.Şunu da söyleyim bir çok kombi markasından şikayet eden insanlar gördüm.insanlar kombisini değiştirmeye kadar varanlar.sonuç olarak o insanların problemlerini çözdük.En çok şikayet edilen kombilerde bile ,bunların arasında demirdöküm kombi de var Ama şu an kullananan insanlar gayet memnun Allah razı olsun diyorlar. Benim size tavsiyem kombilerinize bilinçli bir bakım yaptırın çok farkedecek. Mümkün olduğu kadar ısıyı dengeli kullanın yani oda termostadı ve binaların izalasyon işlerine önem verin. Yalnızca bir kere yaptıracaksın. Konforlu yaşam için değdiğini göreceksin, korkmadan yakacaksınız. Şikayetlerinizde telefonla yardımcı olabilirim. Ömer turit Sdg Sakarya doğalgaz müh.taah.tic.ltd.şti. Mail adresim: omer_turit@windowslive.com Tel: 0532-6879324 535-4232714 Doğruların doğru olduğunu kim bilir? Araştırarak çok güzel bilgiler elde edebilirsiniz. Lütfen rica ediyorum. Birer araştırmacı insan olarak hayata yaklaşalım dünyada kötü olana bir şey yok. Kötü olan benliğimizdir.

Cevapla

    mehmet uyar

    01 Nisan 2012 Pazar - 04:55

    ömer bey ben 4. katta oturuyorum 100 mk evde ve birkaç tane doğalgazcı getiedik bakmaya 2 si mutfağa koyalım dedi biride kesinlikle olmaz gazınızı açmazlar dedi mutfak camının yanına koyulmaz karşı komşu camı açınca atık gaz ona gidebilirmiş ama yukarı baca çıkarırız dediler yani bana bacalı kombiyi önerdiler fakat okuduklarımdan sonra çekindim çünkü güvenlik konusunda zayıfmış bacalı kombiler bana bir bilgi verirseniz sevinirim tşkler

    Cevapla

Emrah ÇETİNKAYA

10 Şubat 2009 Salı - 05:51

Ben aksaraydayım tek kelimeyle harika bir kombi. Ayrıca HİZMETLERİNDEN DOLAYI AKSARAY BAYİSİ HAKKILAR MÜHENDİSLİĞE ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SERVİSİ HAKAN ELEKTRONİKE DE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. HERKESE ISRARLA TAVSİYE EDEBİLECEĞİM BİR MARKA!

Cevapla

Barış SARIYER

31 Ocak 2009 Cumartesi - 04:32

Bende viessmann kombı kullanıyorum cok memnunum. Aynı sıtede vailant, buderus marka kullananlar var hem cok yakıyor hem de cok fazla ses cıkartıyor. VIESSMANN super hem kalıtelı ınsanlar kombı alırken ucuza kacmamalı cunku vaılant ucuz vıessmann gıbı kalıtelı degıl kendım makıne muhendısıyım bu yuzden evımde ve cevremdekı tum bılınclı ınsanlarda gordugum kombıyı viessmann ı oneriyorum.

Cevapla

    nermin maden

    30 Aralık 2011 Cuma - 10:26

    hayır bizim komşunun vaillant aynı şartlarda yakmış biz 196 tl öderken o komşu 124 tl ödemiş..

    Cevapla

MustafaTURKDOGAN

09 Ocak 2009 Cuma - 21:16

Bende dış ısı sensörlü vitotronik 200 var ama hiçde ekonomik degil aksine herkesten daha çok yakıyor çok pişmanım bilseydim buderus yada bosh alırdım yigenlerimde visman vitopend 100 aldılar. Onlarda yakıtından şikayetçiler..

Cevapla

Ercan AYBAY

25 Aralık 2008 Perşembe - 02:57

Slm. Benden size bir tavsiye dünyanın en iyi kombisi VIESSMANN. Ben kendim kullanıyorum sitede oturuyorum 2 tane aynı kombiden var yakıtları karşılaştırıyorum hepimizde aynı derece denedik bunu. Demirdöküm aylık 120 ytl yakıyor, Bosch 140-150 arası VIESSMANN ile ben 80 ytl yaktım kiminiz inanmaz ama ben genede yorumda bulunmak istedim !!! Hem arızasız bir kombi hemde çok yakıtı az denemenizi tavsiye ederim! VIESSMANN MODEL: VITOPEND-100-W WH1B. ÇOK KULLANIŞLI BİR KOMBİ.

Cevapla

    bedrettin lekesiz

    21 Aralık 2011 Çarşamba - 17:09

    iyi akşamlar ben viessman vidodent 100 yogusmalı kombi kullanıyorum kombide bana göre bi sıkıntı var birincisi kombiyle arkadaş olduk saat başı takip ediyorum su sıfıra düstümü aceba diye günlük su takviyesi yapıyorum bu normalmi ikincisi banyo yapmak için su acıldıgında kombi suyu ısıtıyo petekleri ısıtmayı durduruyo bu normalmi sıcak suyu 5 te ısıtmayı 3 te tutuyorum 48 50 derecede ısıtıyo sizce bu kombide problem varmı 6 7 saatte bi su basmak zorunda kalıyorum bir kombiyle bu kadar yakınlık olurmu susuz kalacak diye korkuyorum bilgilendirirseniz sevinirim

    Cevapla

    nermin maden

    30 Aralık 2011 Cuma - 10:21

    benim kombim vıesmann malesef çok yakıyor…hiç yoğuşması olmayan kombiyle aynı miktarda para ödüyoruz..biz bu yorumu görüp inanıp takmıştık..ama tersi oldu…neden…biz kombiye termostat takabilirmiyiz faydası olurmu…

    Cevapla

    nermin maden

    30 Aralık 2011 Cuma - 10:24

    birde bizim kombi dışarı çok su atıyor…şöyleki sabah 5 litre akşam 5 litre bu normalmi…

    Cevapla

1 2 3 5